Provozovatelem internetového obchodu OCELOVESPERKY.cz je Dashdeleg Bayarjargal, U Michelského mlýna 33, 140 00  Praha 4, IČ 07121342

Obchodní podmínky tohoto obchodu se řídí níže uvedeným nákupním řádem, jakož i platnou legislativou a obchodními zvyklostmi. Veškeré nabízené zboží je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka 2 roky.

 

Objednání zboží

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s Obchodními podmínkami dodavatele. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Při první objednávce bude zákazníkovi rovněž zasláno přihlašovací jméno a heslo pro případné další nákupy v e-shopu, kontrolu objednávky a stavu jejího vyřizování. Pokud nedojde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. Objednávat zboží lze rovněž telefonicky nebo e-mailem. Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží.

 

Způsob platby

Pro zákazníky z ČESKÉ REPUBLIKY jsou možné tyto typy plateb: 

Dobírka 

Kupující platí za zboží při převzetí od doručovatele České pošty, a. s. Zboží s dostupností "Skladem" je odesíláno ihned.

Bankovní převod

Po odeslání objednávky bude kupujícímu zasláno její potvrzení a údaje pro platbu bankovním převodem. Bankovní převod trvá 1 - 2 pracovní dny. Po připsání peněz je zboží okamžitě odesláno. 

 

Doprava

Nabízené zboží je expedováno v době uvedené v detailu zboží. V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem bez jakýchkoli sankcí z naší strany. Všechny zásilky jsou v České republice doručovány společností Česká pošta a. s.  Rychlost doručení závisí na zvoleném typu přepravy.


Záruka a reklamace

Veškeré nabízené zboží je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů.  Pokud bude nutné zboží reklamovat, použijte pro zaslání adresu Dashdeleg Bayarjargal , U Michelského mlýna 33, 140 00  Praha 4. Do zásilky vložte kopii faktury a závadu stručně popište

V případě výskytu vady je před odesláním zboží k reklamaci upřednostňována telefonická nebo emailová konzultace.

 

Storno objednávky

Ze strany kupujícího: 

Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stav objednávky "přijatá" a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má dodavatel nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

Ze strany prodávajícího: 

Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, výrazným způsobem změní jeho cena, nebo pokud se ukáže, že zboží bylo již vyprodáno. O stornu objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu. 

 

Odstoupení od Kupní smlouvy

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující – nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury. Poté, co zboží bude doručeno zpět v odpovídajícím stavu, bude bude zákazníkovi převedena na účet příslušná částka. 

Lhůtu 14 dnů pro vrácení zboží nelze využít v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť Kupní smlouva se v tomto případě řídí podle Obchodního zákoníku.

 

Ochrana osobních dat

Internetový obchod OCELOVESPERKY.cz si váží důvěry svých zákazníků a zavazuje se, že bude chránit jejich data, která musela být uvedena pro realizaci objednávky. Tato data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Provozovatel využije data pouze pro běžnou komunikaci se zákazníkem. 


Řešení sporů

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce.

 

Odpovědnost za správnost údajů

Informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Nelze tedy bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. Dodavatel nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek.